Numera tandläkarskräck.

Nej, det har jag inte men ont i tänderna har jag. Fy vad hon slet med tandtråden. Ajaj..

Jaja, ännu en ledig onsdag och jag sitter fortfarande här med en oskriven artikel. Jag har skrivit ingressen, men inget mer. Jag har varit hos tandläkaren och sen när jag skulel hem regande det supermycet. Blev en tur inom H&M och köpte mig ett gulligt rosa paraply :) Och jag är numera medlem i club H&M. Tio procent på allt. Jag fick mitt paraply för 70kr istället för 80. Jag fyndar!

TV-shop. Suck, de testar en kudde som tydligen är superbra. Hmm, de testar med ett skelett. Skelettet mår nog bra i morgon. -.- Nej vänta. Kudden måste vara jättebra för den är fylld med 65miljoner luftfylld mikrosfärer. Snälla köp den! Du får ett vackert dubbelsifigt örngott på köpet!  Och sen när sover man med ljus tända? Dåligt av tv-shop människorna. Tänk på alla amerikaner som köper kudden, de tror att man måste sova med ljus tända.

Ja, nu använda jag mig av amerikaner som ett exempel, ni måste tro att jagt ycker att dom är dumma i huvudet. ja, det tycker jag, inte alla men dom som värmer katten i mikrovågsugnen och stämmer företaget för att det inte stod i bruksanvisningen att man inte kunde värma katten där.

Nu ska jag skriva min artikel. :)


Kommentarer
Postat av: johanna

hej du! sorry att det blev så kort samtal men det ær så dyrt att ringa. men som sagt kommer jag hem på fredag før det har krisat sig lite hær... berættar allt nær jag kommer hem. PUSS!!!

2008-10-15 @ 16:07:03
URL: http://johannapannas.webblogg.se/
Postat av: your BFF!! <3<3 GÄBBBZZZ

Bara för att jag vill ha en sån kudde!! hahah

jag tycker den verkar jätte mysig :P hhaha







Men jag kan hålla med dig att de flesta amerikaner är ganska dumma i sitt lilla huvud! :d



ÄLSKAR DIG BFF <3<3<3

2008-10-16 @ 10:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0