Oh yes, ledig!

Hej. I mogron har jag studiedg, därav rubriken. Anyway..

Dagen har varit helt okej. Kollade film på svenskan, rätt kul. :) Sen vanliga lektioner, inget speciellt. Jag har mycket att klaga på, men jag tror inte att ni vill veta det, så jag struntar i att skriva det. En sak bara, ni som känner er nertryckta av något slag, stå upp för er själva. Sätt den jävlen på plats. Det tänker jag göra!

I morgon ska jag även leka modell för Jessica. Det jag inte visste var att fotot ska vara 50x60. Lite stort för ett foto på mitt ansikte. Tur så känner jag inte så många på olympia. Puh! Ha, jag kommer bli kändis i Helsingborg sen :P Toppa det!

Jag vill hitta på något. Jonny gör matte, vilket suger ( men av någon anledning så var det jag som sa att vi skulle sätta skolan i förstahand. Jag ångrar det nu) Och sen vet jag inte alls vad som finns att göra.

Jag ska kidnappa Jonny. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0