Prov -.-

Har precis haft prov i samhällskunskap. Gick helt okej. Men varför är det alltid så att det frågor man faktiskt kan och kan utveckla riktigt bra aldrig kommer med? Det stör jag mig på. Men jag fråågade Kicki om jag fick skriva ner det jag kunde som inte kommit med för att visa att jag kan mer än, och det fick jag. Två sidor fram och bak fyllda med BNP, högkonjuktur och sånt. Och inte en ända fråga om aktieskitet. Det kunde jag ju. Äsch, dåligt av dig Kicki, ännu en gång.

Jag sitter här och väntar på att Fie ska bli klar med sitt prov så vi kan leka. Och min förkyling har bara blivit värre. Det suger. Kunde inte heller vara med på träningen. Sug. Men det var en riktigt jobbig täning så lite skönt.
Snart är det psykologi. Men det är bara film så rätt soft. Sen hem och sova. Ledig i morgon ju :P Och sen har jag studiedag på fredag. hehe, nice ;) Men, det är typ bara vi som har studiedag, så det blir förmodligen att jag inte hittar på något. Tråkigt. Men sen ska jag ju jobba på kvällen. Jobb jobb jobb hela helgen. Tråkigt eftersom det är fest, men jag tjäner fett med pengar. Hihi, då är jag rik och kommer förmodligen bränna alla pengar på shopping. Har sett en superfin tröja på Gina, och den ska jag ha. 200 kronor. Lätt värt det!

Nu ska jag och Fie äta godsaker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0