Sådär.

I´m back! Jag vet, dålig uppdatering men jag har haft fullt upp. Helgen har varit späckad med roligheter. 

Fredag: mys med min söta pojkvän. Med film och kladdkaka. Mums. Fast filmen var så konstig. Fattade ingenting! :)

Lördag: Helkväll i Den goda herdens kyrka. Jag och Fie hann knappt av bussen innan vi var vilse. Och vad gör man när man är vilse i Helsingborg? Jo, man ringer farfar. Han vet allt! Tack vare honom och lite Jessica hittade vi tillslut fram. Och kvällen blev mycket lyckad :D Var hemma runt nio ( jag o jessica stack lite tidigare) Sen vid tio kom älskling och sov hos mig :D

Söndag: Gjorde inte så mycket först, sen vid fem bestämde vi oss för att ta en fika på moze. Vi satt där megalänge. Megamys :) Sen gick vi hem. Tack för en supermysig helg älskling :*

I alla fall. Dagen har inte varit min bästa. Förmodlogen vaknat på fel sida. Sur och tvär har jag varit hela dagen.  Tack Fie för att du finns och gör mig glad :) Nu ska det pluggas samhällskunskap. Prov i morgon. Lycka till Veronica :)

Kommentarer
Postat av: johanna

fika på moze? say what ?!

2008-10-22 @ 09:39:38
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0