Tanx!

Hej! Dagen har varit v'äldigt bra idag. Kladdkaka, cola en mysig pluggstund med Fie i soffan! Men sen att Stefan av någon anledning får för sig att sno Fies sjal så hon lägger beslag på min, ganska onödigt enligt mig. Men annars har dagen varit mycket kul :D Och jag tycker att jag ska få MVG i samhällskunskap. För idag har jag vait extrmet aktiv, frågat en massa ( förmodligen dumma) frågor och Kicki sa att hon sa att jag förtjänar ett högre betyg! ( Niej, i min hjärna sa hon så, i sitt eget huvud sa hon förmodligen att jag var dum i huvudet som inte fattar vad index betyder.) Men nu jävlar vet jag det.

Nu sitter jag här med en halvfädrig artikel och när jag är klar med den ska jag plugga samhällskunskap. Prov på tisdag. Och det är inte så tråkigt som jag trodde det skulle vara. Förvisso är utbud och efterfrågandiagram inte kul, men ekonomi i sig är kul :) Så det ska jag gära snart.

Btw, på träningen, hysterisk! Vi had vikarie. Anton tror jag han hette. Anyeay, han skulle visa en övning med Kim.
A- kan du göra motstånd?
K- Jag orkar inte.
A- det sa din mamma igår också.
!!!!! Säger man så till sina elever? Vi blev först mycket chockade men sen skrattade vi. Fy!
Men sen, Fie, du är galen! Vi skulel göra det som Anton visat och jag la mig ner och särde på mina ben så jag kunde hålla garden på henne. Kul kommentar man får istället.
" Du särar lika mycket som tjejerna i Paris" Hur fan vet du det ?

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Fie.

Joo, du vet veronica. Jag har ju varit i paris. Men ja, jag har ingen egen erfarenhet av det egentligen, bara hört (A)

crazy day by the way. :S

2008-10-16 @ 18:48:06
Postat av: Sandra

SERIÖST:O sa han det till er att ni sära lika mkt som tjejerna i paris?!?!? ;O <33

2008-10-17 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0