Tatueringar!

Hej. Nu sitter jag här med en oskriven artikel om tatueringar. Det är meningen att den ska vara skriven, men nej, inte än. Så ska börja alldeles strax när jag bloggat klart.

Min dag har varit fylld av både skratt och annat. Det andra behöver jag inte säga, det är inget viktigt för er som inte heter Fie! Så det så. Medicinen var tråkig, kollade på en film om nerver. Shit, min nya favvofilm, eller inte. Så tråkigt. Satt och sms:ade till Peter som satt mitt emot mig. Det gjorde den lektionen rolig. Träning sen, rätt kul. Äntilgn lärt mig att knyta bältet rätt. Yey!! Sen hade vi samhälle. Han killen från unga aktiesparare var där igen och pratade om pension, för det brinner verkligen i knutarna nu, ska ju snart gå i pension! Jaja, i alla fall hade han en lite tävling förberedd, och jag och Fie var tre poäng från att vinna en massa böcker om aktier. Tur i oturen tycker jag. Så ja, sen var det psykologi. Jävla skit. Skulle skriva en dum fallanalys på en halvtimme och jag gjorde rätt, FÖRUTOM att skriva dom psykodynamiska termerna. Så störigt. Sen var det bara att bege sig hemmåt. Efter bara några minuter ( typ tjugo) fick jag ett sms av Jonny att jag skulle gå och öppna porten, för där stod han. Han hade dock inte tid att stanna länge, plugget tar mycket tid. På ett sätt skönt, för du kan jag börja prioritera skolan lite mer. Eftersom jag bara fick G på engelskan, visar det hur mycket jag faktiskt måste plugga.

Nu ska jag leta fakta till min artikel.

:D ses!

Kommentarer
Postat av: Fie :D

JA, denna dagen kan man säga var full av skratt <3 Utan dig hade skolan varit tråkig. och jag tycker inte du ska bry dig så mycket om det där G:et, det var vårt första engelska test, nya lärare och ny skola. Vi lär oss snart vad de prioriterar och hur de vill att det ska vara. VI kan bli pluggisar :D <3

2008-10-14 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0