Tönt = coolt?

Hej. asså, inna  jag berättar om min extremt spännande dag måste jag bara säga detta. På väghem från bussen ( som jag märkte att jag kan ta nästan ända hem) såg jag en kille komma gående framför mig. Skjortan knäppt ända upp, vyxorna högt upp vid navlen, stora nörd brillor ( ni vet dom som är nästan fyrkantiga) och han hade tejpat dom. Snälla, och han va inte ens nörd på riktigt, för riktiga nördar klär sig inte så, det är bara som vi uppfattat det. Har nörden blivit trend? Asså, nej, det pallar jag inte.

I alla fall, dagen har varit som vanligt. Skulle hämta ut min dräkt idag, men dumma mats hade glömt att best'lla den! Tack för den! Jaja, sen har väl inte så mycket hänt. Inget speciellt. Köpte en cola, så nu är jag skyldig Jeanette 30 kronor. Jag kommer bli pank dirr igen efter att hatr fått mitt studiebidrag. Men jag får ju lön nu också. Ska bli superskönt att jobba nästa helg. PENGAR PENGAR PENGAR! Guud jag känner mig rik! :)

Snart kommer Jonny :D

Ps, Johanna kommer hem idag

Kommentarer
Postat av: johanan

du är en tönt. LOVE U!

2008-10-19 @ 22:35:40
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0