Våga vägra muffins!

Hej. Nu är jag så trött på muffins att jag kan spy!  Vi bakade massvis av choklad och hallon/blåbär muffins i kyrkan idag, och nu vill jag bara spy så trött jag är på det! Jag vågar vägra muffins! Men annars har det varit kul ii kyrkan. Jag vann NÄSTAN på "Bibelbingo" som Mia så gulligt kallar det. Jaja, sen på hemvägen blev det innom H&M och köpte nagellack och taights och sen in på Åhlens och införskaffa mig knästrumpor till mina bruna stövlar! Vackert värre. Jag är så nöjd. Ska bli tunkia människa nu! Bara för att jag har nya taights. :D

Snart ska jag hem till min Bff ( Gabrielle) och vi ska ha en mysig spa-kväll med ansiktsmasker, skitsnack, och DH. Lovley!! HIHI! Har inte träffat Gabbe på lääänge, så det ska bli wonderful att träffa henne! Happy happy happy!

Okej, nu kommer ni läsare få ett uppdrag! Svarar ni gör jag avd som helst för er.
Okej, en halloweenkostym ska hittas på. Vad ska jag vara? Hitta på det till mig. Gärna till i morgon! Love you if you do!

Got to go! C ya

Kommentarer
Postat av: johnna

PRINSESSA ! :)

2008-10-28 @ 18:01:22
URL: http://johannapannas.webblogg.se/
Postat av: Sofie

hihih, sen fick vi några utav era muffins! de var mumms! :D

2008-10-29 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0