Varför är det fel att vara kristen?

Är det fel att tro på ett visst sätt? Att inte få tycka som man vill? Jag blir så sur!

Ända sedan jag verkligen gick ut med att jag tror på Gud har jag nästan bara fått negativa kommentarer. Varför kan inte folk bara acceptera att alla inte tycker som de. Nej, detta är jag så trött på.

Det är inte så att att man säljer sin själ till Gud. Det är faktiskt det dummaste jag hört.
Du kanske inte menade det du sa men det sårade mig!

I alla fall. Dagen har som ovanstående visar inte helt perfekt. Men förutom det har dagen väl varit helt okej. Märkte att min kondition har blivit bättre. Nice! Klart blev jag trött efter träningen, men jag återhämtade mig fruktansvärt fort. Heja mig! Och jag köpte ingen kaka, konstigt nog. Kan ju bero på att jag inte har några pengar. Min ekonomi funkar inte riktgt. Den måste jag jobba på. Jag tattade lite av Jeanettes i stället :D Det tyckte jag att jag fick.

Nej, Sunes Jul lockar för mycket på youtube så det ska jag kolla på.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: cajsa

man ska få tycka som man vill ^^ och jag måste säga: tycker det är mkt positivt att du gör det :D

2008-10-07 @ 22:12:58
URL: http://cajsaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0