Veronica ska pierca sig!

Japp! Det är numera bestämt att det blir en piercing. Dock inte i näsan utan i övre delen av örat. Så snyggt. Jätteglad över att mamma faktiskt gick med på det!

Skolan idag. Helt okej. Fick tillbaka min fallanalys. Mycket bra! Stolt är jag nu! :) Sen som vanligt. Blev sur på min engelskalärare så jag skällde på henne lite. Köpte mig en chokladkaka. Mums! Det har inte hänt så mycket idag faktiskt. På bussen hem idag satt dte två söta pojkar framför mig. Dom kan ha varit tio-tolv år. Vi hade precis åkt förbi Lidl.
Kille nr 1: Asså, man kan inte heta von Lidl.
Kille nr2: Jo, men man måste jobba på Lidl för att kunna det!
Sött eller vad?

Nu ska jag göra min psykologi läxa. Det ska bli skoj -.-

xoxo Veronica.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha skicka in den till tjuvlyssnat!!!!

2008-10-07 @ 20:40:16
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0