vimmelkantig!

Jag hatar galgar. Ärligt, jag har fått men för livet. Shit, att jobba på Pumas utförsäljning är det värsta jag gjort i mitt liv. Och varje år säger jag att jag inte ska göra om det, men varje gång säger jag ändå att jag gör det. Ja, pengar som pengar! Nu har jag ont i mina jävla fötter :(

Jag vill bara säga tack till anonym som så gulligt kommenterade min blogg. Jag står för det jag sa, syn om dig att du valde fel skola :)

Jag sitter nu hos min älskling som såm duktigt pluggar matte, fastän jag sitter i hans knä och bloggar. Duktig Jonny! I morgon ska jag upp tidigt ( jag menar typ halv 6) för att återigen jobba. Jonny var snäll och lät mig sova här för då har jag nära till jobb. Syn bara att jag tänker tvinga upp honom i morgon för att göra mig sällskap! :*

Nu ska han ha datorn :( Dummis!" Nu ska jag ha datorn .. bla bla bla.. " bäst att göra som han säfger. Annars får jag inga pussar :)

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0