Är det mitt fel att världen är full av gnälliga idioter?

 Godkväll kära läsare. Vilken hetsig dag det har varit idag.  Ojojoj..
Skola först. Träning första lektionen, boxning.  Yeey, det gillas. Sen drog projektarbetet igång. Vi ska under 10 intensiva dagar, göra ett hälsocenter. Vi ska tänka vuxet och företagssamt för att detta ska bli så bra som möjligt. Själva arbetet går ut på att då göra ett hälsocebter, och kunna berätta vad jag behöver för just min typ av hälsoinrikting ( jag och Linus valde terapicenter) och berätta varför jag behöver just detta. Kul? Jadå! Men självklart hamnar man i en grupp, där det finns människor ( människa) som inte vill göra ett hälsoprojekt. Och då blir Veronica arg. Så Jag och Linus har gjort allt, och Jonathan har inte gjort något. Förstår ni min frustration? Sen blev det stan med Johanna :)

Johanna gör alltid livet roligt. Utan henne, ja, då hade inte jag vetat mycket. Det är sant. Johanna har berättat så mycket saker för mig,som jag verkligen inte hade någon aning om. Som jag faktiskt borde ha lärt mig på sexualkunskapen i 
8:an. Det blev en snabb runda för att köpa födelsedagspresent till kin kära bästis Gabrielle och sen fika!  :) Idag gav jag kakan MVG ;)

Föresten, min vecka kommer inte se ut som jag klargjorde dne senast. Nu kommer dte enbart handla om projketarbetet, och ska försöka hinna med lilla söta Jonny och Gabbes fest! Blir tajt, men så är det.  Lite stress är inte dumt ;9

I morgon ska jag i alla fall äntligen träffa min söta pojkvän. Plus, han tog bort sin tandställning idag, och det ska bli spännande att se han utan. ( Är lite nervös, han är kanske mycket snyggare utan) ;)

Snart är det vänner, och det ska jag se.

hang in there ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

jonny e en ponny för han e för liten för att va en häst.

2008-09-09 @ 17:12:10
URL: http://johannapannas.webblogg.se/
Postat av: johanna

oj, mena såklart hingst.

2008-09-09 @ 17:12:45
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0