Back from lunch

Hemma igen. Lunchen var urgod och syster kom och överaskade! Sen körde vi Johanna tillbaka till jobb, och mamma släppte av mig hemma i lägenheten.  Nu sitter jag här och tittar på film, "Two Ninas". Inte superbra, men den funkar.
Ska byta om till lite mer avslappnade kläder till sen, ska som sagt träffa min söta pojkvän, och vi ska gå och äta. Behöver ju inte vara uppklädd. Känner att jag var väldigt fin på lunhen idag, klänning och allt. Vill jun alltid vara fin för Jonny, men jeans och en snygg tröja blir bra.

Så nu ska jag leta fram nya kläder, ( jag målade naglarna innan, så det behöver jag inte göra) sminka migoch noppa ögonbrynen. Superbra planering. Heja mig!

Nu ska jag förbereda mig.

You know you love me.
xoxo gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0