Bara för att jag är kung :)

Hej! Det blev inte så värst mycket pluggande. Robin kom för det första inte, och Linus stack efter 5 minuter, så det blev jag och lilla Sandra kvar. Vi bara satt och snackade ett tag, sen bestämde vi oss för att bege oss hem. När vi kommer utanför dörren möter vi lila Jeanette :) Så hon hängde med oss till Burger King för att köpa pommes till mig :) Där blev jag även krönt till Kung. Mycket fin krona må jag säga.
Sen blev det en del telefonpratande med min söta pojkvän. Han får krya på sig nu tycker jag. Det är så tråkigt att han är sjuk. Kan inte riktigt åka dit heller. Risken att jag blir smittad är ganska stor. Men i alla fall så en massa pussar till dig <3

I morgon är det rugby. Hoppas att knäet orkar det, vilket jag hoppas. Sen blir det kyrkan med små konfirmandrar. 
 

xoxo, aaarvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0