Desperate housewives

Än sålänge ha jag fortfarande tråkigt. Ingen annan är ju ledig på onsdagar. Men har precis tittat på Ellen. En komediserie med Ellen DeGeneres som huvudperson. Sjukt rolig, jag verkligen höll mig för magen och skrattade! Sen var det Desperate Housewives! Väldigt gamla repriser, när Rex foortfarande lever. Och Paul Young och Zack fortfarande bor på Wisteria Lane! Oh så bra! Älskar den serien. Och nästa tisdag klockan 21.00 börjar den igen på 5:an. Gud så glad jag är! Hehe. Och massa andra superbra premiärer. Bland annat Grey´s Anatomy. Sista avsnittet var ju sååå bra! Oh vad jag längtar!

Det här med trådlöst intenet är verkligen toppen! Fast lite besviken över att donglen inte var rosa.. Fast också glad över att den inte var vit, vit är en så ful färg på vissa saker. Inte på kläder riktigt kanske, men prylar, typ donglar. Och fy vad fult ord, dongel.  Den som kom på det måste vara knäpp.
och är vi ändå är inne på fula ord, så igår tvigade Jonny mig säga massa fula ord. Inte snällt.

Nä, nu måste jag göra något vettigt. Som vadå? Ja, kanske klä på mig? Gå ner i stan? Men det är så tråkigt att gå i stan själv. Duscha borde jag i alla fall. Och det ska jag göra nu. Snart. Om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0