Det är galet men sant..

..min katt kan flyga. Mellan vardagsrummet och hallen har vi en grind för att inte min bamse till hund ska gå in och lägga sig i den vita soffan om hon är blöt. Den grinden är oftast stängd, precis som idag. När jag gick ut o käket gick jag över grinden, orkade inte resa den upp. När jag stog i köket såg jag min lilla katt Pepsi stå alldeles bakom mig och undrar hur hon kom ut. När jag sitter i vardagsrummet igen ser jag henne verkligen flyga över grinden som är mer än en halvmeter hög. Hon hoppar sjukt högt. Helt galet.

Nu sitter jag här och tittar på Itzaks julevangelium. Jag längtar så mycket till julen så det fick bli den filmen denna morgon.
Sen ska jag börja göra ve mig, för jag ska äta lunch med mamma. Gott gott. Det blir lunch på Asia Kock. Mums! Och sen ska jag träffa Jonny. Superkul!

I morgon får jag äntligen mina pengar, och då blir det väla med syster. Ska köpa present till älskling. Jag skriver sen va det är, för han är ju så söt och läser bloggen, så kan inte avslöja något. Lovar att berätta på tisdag.

Nu har jag ett dilemma. (Stavas det så?) jag vet inte vilka kläder jag sak ha på mig till lunchen med mamma. ( herregud, vilket i-landsproblem) Det löser sig, jag har ju mina idéer! :)

"who put the glad in gladiator?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0