En gen är DNA va?

Som rubriken lyder gick det inte så bra för mig och Sandra på medicinen. Det är inte alltid lätt. :) Skolan idag var mycket bra. Samhällskunskapen var väl sådär, inte jättekul att anteckna massa om välfärden i en halvtimme, men dte gick. Träningen sådär, knäet vill inte. Det blir att träna mycket lår framöver. Annars har det varit bra.
Fick reda på idag att vi ska förmodligen till Bornholm i mitten av september på skolläger. Vad gör man nuförtiden på ett skolläger? Jag vet iaf vad Linus kommer göra ;)

Och jag vill bara hälsa massvis med pussar till min söta pojkvän som ligger hemma och är sjuk. Jag älskar dig Sötnöt. 
<3 

Nä, nu är jag lite hungrig. Ska nog göra något åt det :) 

hejdå så länge :* 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är bara så smart(H) haha:D

2008-09-02 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0