En ickeskoldag med massvis av plugg -.-

Hej. Var som sagt ledig idag, men åkte ju in till skolan i alla fall. Där träffade jag Jeanette, Sandra, Linus, o Fredrik. ( Efter ett tag kom Kristian) Det blev lite pluggande, lunch på Burger King, och sen lite pluggande igen. Sen blev det mycket prat om ingenting och sen skulle jag hämta min cykel på Miatorp. Och självklart går man av på fel busshållsplats, och får gå jättelångt tillbaka. Sen cykla till Råå i värsta ösregnet och träffa syster där, sen cykla hem i regn. Sen hem, byta kläder, ta på sig gummistövlar och gå ner till affären för att Johanna skulle handla. Blöt ännu en gång. -.-

Nu ska jag sätta igång med att plugga färdigt. Jävla fallanalys som man bara får en dag på sig att göra klart!

hang in there.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag såg dej när du cykla!:D jag vinka som en galning från bussen hihi;) du var duktig:)

2008-09-10 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0