Finns det ett finare ord för efterbliven?

Märkte att förra inlägget gick helt åt pipsvängen, ska göra ett nytt försök.

Hemma från den jävla Söderåsen. Varför ska just min klass vara full med efterblivna människor? Jag har försökt jättelänge att komma på ett finare ord för efterbliven, men för att beskriva de i min klass så finns det inget finare. I alla fall, först och fräsmt kommer vi fram till Söderåsen, högst upp, utan el och vatten. Det är ingen höjdare att gå i två timmar uppför ett satans berg med 30 kilo på ryggen. Men Peter bar min väska, så för mig var det ingen fara. Men, när vi har varit på det dumma berget i kanske en halvtimme, så vill Kicki och Gunnie prata med vissa killar ( de efterblivna). och efter ett tag så blir två av dom hemskickade p.g.a att ha med sig alkohol -.-  och de skyller på MIG! Mig av alla? Enligt en tjej som tillhör de efterblivna har jag skvallrat för Kicki att de hade sprit med sig. Jag hade ingen aning om det. Tack för den. och det blir ju inte bättre av att de vänder mig ryggen och verkligen hatar mig. Vilken rolig klass jag har. Sen vandrade vi jättemycket. Jag och Fredrik och Sandra funderade länge på att "gå vilse". Sen på kvällen när vi skulle sova så fick de efterblivna att stampa mycket i golvet. De dansade tydligen. Sen fick de igång brandlarmet, fick panik och slog ner randvarnaren från taket. När den inte slutade pipa kastade de ut den genom fönstret. De sprang ut och la brandvarnaren i elden precis utanför vindskyddet där folk sov. Brandvaranren eploderade! Oväntat.. Sen blev de utslängda från huset med klättrade tillbaka genom fönstret för att väsnas ännu mer. Inte mycket sömn den natten. 
 I morse var alla småsura på "vissa" så vi strejkade genom att inte vilja vandra. Vi bestämde oss för att åka hem. Som om inte mer otur öljer. Sena bussar, lång väntan på buss och tåg, icke fungerande rulltrappor på Knutpunkten. När jag kom hem tog jag mig ett bad. Det var skönt, och jag behövde det verkligen.

Det ar varit ett jävla skit läger. Fan ta Söderåsen och efterbliva tonåringar!

Kommentarer
Postat av: sofie.

känner med dig! Fyfan för detta lägret! om bara hela det gänget stannat hemma hade det varit kul tror jag. Men vissa måste ju förstöra för ALLA!

suck, bajs på de!

2008-09-19 @ 19:34:09
Postat av: johanna

men herre gud vad är det för en klass du har hamnat i? jag hatar sånna människor så jävla mycket. hur är det med dig? ska vi leka imorgon? you know you love me. xoxo, gossip girl

2008-09-19 @ 20:20:26
URL: http://johannapannas.webblogg.se/
Postat av: Sandra

asså seriöst! vi hade haft så mkt roligare om inte dom hade varit med!!!!!!!! gud blir så jälva arg!

2008-09-20 @ 00:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0