Flyttning på gång!

Godmorgon! Nu sitter jag här i pyjamas. Har precis ätit frukost, och måste snart klä på mig. Ska hjälpa till att bära massa saker till nya lägenheten. Oh va spännande det kommer bli! Gabbes kommer ju också hjälpa till, mysigt med tanke på att vi inte träfftas på flera årtionden känns det som! Men idag ska va faktiskt träffas.
Min så efterläntade girls night in blev inte som jag hade tänkt mig. Det blev att jag och syster satt på varsitt rum med och kollade på film. Men jag lagade mat till mig själv, pommes frites med soyakorv. Mums. Hade även lite sallad till så att det inte skulle bli för onyttigt. Sen tittade jag på Leagally Blonde. Det är något med den här Elle Woods, som gör att man verkligen inte kan sluta titta. En riktig tjejfilm, det gillar jag. 

Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt.
Hejdå <3
Hang in there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0