God morgon alla pigga!

Nu har jag hämtat mig lite i alla fall. Min syster kommenterade innan och undrade vad det var för klass jag hade hamnat i. Och jag undrar exakt samma sak. Nej fy för delar av min klass. Jag överväger stark att inte gå dit på måndag. Men om jag inte gör det, är jag helt plötsligt vekling och det vill jag inte vara. Men går jag dit så kommer de trycka ner mig ännu mer. Jävla skitskola! Men jag måste säga tack till tjejerna som stöttar mig!<3 

Idag ska jag i alla fall träffa Gabbe och se mamma mia, och sen ska jag träffa Jonny. Ska bli superskönt att träffa världens bästa människor.

Ärligt så känner jag mig hatad. Jag är hatad för något jag inte ens gjort. Hur fel är inte det? Att bli nertryckt av människor som utan andledning bestämt sig för att hata mig. Varför jag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska inte känna dig hatad, du vet vad det är för människor som håller på! och liksom? vad har dom i hjärnan?

2008-09-20 @ 11:35:47
Postat av: DinGabbe <3

Veronica!!! Du är inte hatad. iallafall inte av mig, Jag älskar dig och finns alltid här för dig. Säg till om du vill att jag ska komma till din skola och banka skiten ur alla som är dumma mot min älskling!





Säg bara till så kommer jag!

<3<3<<3

2008-09-20 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0