God morning.

Hej, godmorgon! Blev inget bloggande igår, Jonny var här så jag tyckte att han var lite viktigare än bloggen :)
Som sagt, Jonny var hos mig igår och det var supermysigt. Har inte träffat honom på 9 dagar, så det var jättebra!

Idag är jag ledig :D Mina onsdagar kallas ju sjävlstudiedagar. Mega bra tycker jag eftersom jag har 5 läxor i veckan. Vilken förändring jämfört med Wieselgren där man hade en i månaden. Så iodag blir det plugg hela långa dagen. Den där dumma fallanalysen. Men konstigt nog tycker jag inte att den verkar vara så svår.. Har jag missuppfattat det hela?  Ska i alla fall in till skolan med Sandra, Linus, Sofie och förmodligen Jeanette :) Så kul. Så om en timme måste jag bege mig mot bussen. Så alldeles nu måste jag duscha, välja fram kläder ( vilken tur att jag knappt sminkar mig längre, annars hade jag aldrig blivit färdig) och fixa håret och sådär.  Så nu ska jag kila in på mitt rum och välja kläder, senblir det en dusch! Mys på bara det.

hang in there.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0