Hej dålig uppdatering!

Hej. Jag vet. Superdålig uppdetaring från min sida. Det har varit så mycket med plugg, inte fungerande datorer och så vidare. Men nu är jag tillbaka med trådlöst internet och lediga onsdagar! Härligt.

Mcket har hänt. Kul att det häder något. Har äntligen börjat sjunga igen, denna gång tillsammans med Elin. Toppen säger jag bara.

I måndags var jag på middag med kyrka. Mycket trevligt. I söndags hittade jag ett par bruna stövlar som jag köpte för två år sedan. De passar fortfarande och passade umärkt till min outfit! Sp glad man blir när man hittar snygga saker. Som dessutom inte är helt ur mode :)
Igår myste jag med Jonny. Hur bra som helst. Ska försöka ragga hit honom idag igen. Har nämligen inte mycket plugg nu eftersom jag jobbar med projektarbetet så det behöver jag inte tänka på. Hoppas han vill!

Fick en del kommentarer om mitt förra inlägg angående piercingen. Kära syster var den ända som tyckte att det var fint, så piecring blir det inte.

Sitter här i min säng, pyjamas fortfarande på och Rihanna på top ten at ten. Blir inte den människan bara värre och värre? Och är det bara jag som inte tycker att hon är det minsta söt i det korta håret? Fy säger jag! 

Nä, vad gör man på en ledig onsdag när man inte har några läxor? Äsch, nu blev ju dagen tråkig. Ska kanska ta en runda ner i stan och köpa en halsduk. Eller städa rummet? Nja, stan lät myclet mer lockande. Vi får se. 

Hang in there.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0