Hej stentvättade jeans!

Usch va det gör ont i magen! Jag verkligen avskyr när jeansen är precis nytvättade! Skitsvåra att få på. Fick lägga mig ner på sängen och dar och slita för att få upp dom. Tänkte på det som stod i Veckorevyn för ett tag sedan. Cheap Monday jeans är som ett modernt kyskhetsbälte. Lika svåra att få av som på. Men nu är jag söt införr kvällens hålligång! Svarta jeans, vitt linne med rött tryck. Sött. Och ny frisyr och allt. Hur bra som helst! Och det ska bli superkul att träffa min blondin igen! :)  Nä, när jag målade naglarna innan, hade jag inte tålamod att vänta, så det kletade ut sig. NU måste jag måla om dom! Tråkigt. Men vill man vara fin får man lida pin. Men naglarna får vänta, har inte lust just nu, och jag sa ju inte träffa dom andra förrän klockan 8 :) Plus att det är Simpsons på tv. ;)

Nej, naglarna måste målas, sen måste jag äta.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: cajsa

HAHAHHA kyskhetsbälte xD

ska bli kul att träffa dig :D som vaaanligt!

2008-09-26 @ 18:35:00
URL: http://cajsaolsson.blogg.se/
Postat av: johanna

skriv sånna filmcitat i varje inlägg! det är jätte kul. men varifrån kommer "who put glad in gladiator?" ? skam över dig, skam över din KOOO!

2008-09-26 @ 18:54:00
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0