I skolan!

Hej! Nu sitter jag här med Linnea i skolan. Har rast nu så det är ett nra tillfälle att blogga. Hann inte igår. Kvällen i lördags hos Jocke var jättekul! Sen sov jag hos Jonny. han väckte mig, inte ett big fan av det, men han väckte mig på ett bra sätt så det gjorde inget! Sen var jag hela kvällen i kyrkan. Hur bra som helst. Var mega trött runt halv tio, så jag gick och la mig ( ganska logist) Idag är det 10 underbara månader med min söta pojkvän Jonny! Jag älskar dig! <3 Idag är det också lära känna dag i skolan. Inte superroligt men det funkar. Nu är min rast slut så nu ska jag betge mig utåt och bygga Eifeltorn! "look at this styff, isn it neat?"

Kommentarer
Postat av: Sofie

lära-känna-dag, WIIIHO! -.-

2008-09-29 @ 13:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0