I stand i för hög tonart!

Hej. I am back from the church! Oh va kul det var att börja sjunga igen.Och nu med Elin as my sidekick eller nått sånt :) Mycket kul. Och med Isabelle som ny pianist, oh va spännande!

Och jag är totalt förvirrad. Jag som hela tiden trott att middagen med kyrkan var i morgon, är NÄSTA måndag. Kalla mig förvirrad. Och jag som valt ut klänning och hela köret. Jaja, nu har jag ju måndag på mig att plugga, och fixa present till min söta bästis Gabrielle. Och sen äntligen träffa Jonny på tisdag!

Min veckoplanering ser ju kul ut.
Måndag: Köpa present till Gabbe, och plugga medicin.
Tisdag: Träffa älskling!!
Onsdag: Plugga fallanalys!! VIKTIGT!
Torsdag: Inget hoppas jag.
Fredag:  Fest hos min söta bästis! Fira hennes födelsedag ju :)

Lär antagligen få en läxa i samhälle också. Kikki ÄLSKAR att ge ut läxor som ingen förstår sig på :)

hang in there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0