It´s all over.

Puh va skönt. Nu är allt klart. Nästan alla möbler är i lägenheten, och det firade vi med pizza och tårta. Det har varit jättekul och mitt rum är jättefint. Nu ska det bara "dekoreras". Det är jätteskönt att få komma in till stan nu, med skola och allt det där. Nu har jag verkligen nära till allt, förutom att hyra film. De är lite kasst, men annars är verkligen allt toppen.
Det som är megabra är att det tar kanske kvart att cykla till min söta pojkvän. :) Mycket bra. Nu ska jag bara skaffa en cykel..

Det var även mycket kul att träffa Gabrielle igen. Fy så längesedan det var. :)

Nej, nu blir det en tråkig hemmakväll igen. Allt blir så tråkigt när man är 16 och inte kan gå ut på samma sätt som när man är äldre. 16 är ingen bra ålder.  Jag verkligen hatar att ha tråkigt. Så, varför inte läsa sin psykologiläxa för att fördrvia tiden? Gud vilken tråkig ålder!

Hang in there.

Kommentarer
Postat av: johanna

snart e du 18 då jevlar ska vi ut :P :D

2008-09-06 @ 19:43:33
URL: http://johannapannas.webblogg.se/
Postat av: Din älskling! Gabbe!! :P

Du har nära till mig också!!!





Du har ett mycket mysigt rum! kommer hänga hela tiden där sen i ditt fönster! ;)

2008-09-06 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0