Jag strejkar!

Jag strejkar mot skolan! Mot min rektor! Han är sämst på att ge ut information, och därför kom vi en halvtimme försent till rugbyn. Annras har hela dagen gått helt jävla fel. Allt från att springa till bussen, till extremt äcklig böngryta till lunch som jag fick  bildligt talat slänga i mig. Och sen, efter rugbyn kände jag att jag behövde lite uppmuntring, så jag skickade ett sms till min söta pojkvän om han kunde träffas. Men det kunde han inte. Kan min dag bli mer förstörd?

Nu är jag även sjukt förbannad på min jävla samhällsläxa som inte vill samma sak som jag. Dumma Kikki! Oh! Nu är jag så irriterad! Men nu just precis fick jag ett ubergulligt sms av min söta pojkvän. Tack älskling, jag behövde det!
Nu ska jag skriva lite mer på min läxa, sen ska jag äta, ta mig ner till pappa och lämna cykelnyckel, och sen ska jag ner till kyrkan och planera inför nästa torsdag :)

hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0