Jag tycker inte om Marie W

Jag i Berlin. Mycket fin klännig ;)   ( detta är ett försök till att ladda upp min första bild)


JAG TYCKER INTE OM MARIE W!!! Den här dumma fallanalysen handlar om en tjej ( Marie W). Min uppgift är att förklara, med psykoanalytiska termer berätta hur hon är som person, och varför. Men nu är jag klar i alla fall. Blir inte Stefan nöjd, du börjar jag gråta. Vi fick den här uppgiftan igår, och ska vara fördig i morgon. Hur ska jag kunna veta o Marie är lycklig på riktigt i sitt nya äktenskap? Och vem bryr sig? Jag som trodde att psykologi skulle vara roligt. Nu längtar jag till fredag. Fest hos Gabrielle och sen sova hos min söta pojkvän. Det behöver jag just nu. 
  Nu vill jag sova. ( snark snark)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0