JEANSJACKA!

Kom på en sak. Satt här och tittade på min supersöta klänning, och kom på att den, ett par svarta tights, mina bruna stövlar och en jeansjacka hade varit så fint. Men har jag någon jeansjacka? Nej! Vilket är sååå störigt. Och jag har inga pengar. För första gången ska jag få mitt studiebidrag och då måste man ju snåla som in i. Och jag som så gärna vill ha en jeansjacka. Dumma dumma sudiebidrag som är så lite! Vet ni någon snygg billig jacka, så säg till. :*

Har även kommit på att jag är beroende av Blondinsbellas blogg( men det visste ni nog redan), men att jag också ÄLSKAR Pernilla Wahlgrens blogg. Jag har alltid älskat Pernilla Wahlgren och nu har hon blogg så jag kan följa hennes liv! Oh va glad jag är! ( gud så pinsam jag är)

Nu ska jag titta på One Tree Hill.
Enjoy your night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0