kaffe muntrade upp min dag!

Hej. Känner mig fortfarande nere, men allt går lättare.
Var på bio igår med Gabbe, såg Mamma mia. Mycket bra. Fast satt hela filmen och väntade på Waterloo, och den kom till eftertexterna. Dåligt men så är det. Sen träffade jag Jonny. Vi gjorde inte så mycket, var bara hemma och mös. Sen sov han här. Kändes superskönt att få sova nära honom. Även om han tar supermycket plats i min lilla 90 säng. Han har slutat snarka, underbart!
Dagen idag har väl inte varit super. Skulle iväg till kyrkan klockan 3 för att repa, men det blev inget, så det var bara att ta bussen hem igen. Jonny skulle till Malm, så han kunde inte träffas igen. Så jag tog en runda på stan och köpte kaffe från Alexandras. Då kändes allt mycket bättre. När jag kom hem märkte jag att jag hade det v'äldigt tajt med underkläder, så det var bara att tvätta -.-

Nu är kaffet kallt, Gossip girl är på tv och jag hittade en supersöt klänning som jag köpte i somras. Funkar utmärkt till hösten också. Super!


I morgon ska jag ta en fika med syster, längesedan så det ska bli super, och sen hoppas jag att jag ska träff Jonny i veckan. Måste dock köpa present, 10 månader om bara en vecka. Känner lycka i hela kroppen. Bättre pojkvän finns inte. He makes me superhappy! <3
Super har tydligen blivit ett nytt favoritord ;)

Funderar på att gå till Konsum och köpa ett mega choklad. Jag får tänka ett tag till. 

xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0