Nu ger jag upp!

Jag ger upp kampen mot "varför är rosa en tjejfärg? varför kan bara killar ha blått?" Det är totalt meningslöst att ens bry sig. Så från och med nu är roa en tjejfärg och killar kan bara ha blåa kläder. Anyway, nu är det Simpsons på tv! Jag har saknat elektricitet! Simpsons gör mig verkligen glad. Det känns ganska dumt att några gula figurer gör mig glad, men så är det. Dagen blir bara bättre, för snart är det Family Guy! Oh vad jag har saknat tv! Sen ska jag nog lägga mig. Sov ju knappast något inatt, så nu ska jag sova ut. Läsa lite ur min urbra bok. "Smuts". har ej läst mycket, men man fastnar direkt! Oh, kom på nu att detta är mitt andra boktips. När jag läst ut boken ska jag ge ut mer fakta!
Nu ska jag fokusera på tv:en. Sen blir det napping time!

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0