Nu jävlar är det höst!

Nu är jag hemma från en supertrevlig middag på Mezo med syster. Gott gott med kyckling och mozarellasallad med couscous. Mums! Tänkte sedan ta bussen hem eftersom det regande men min buss gick inte förrän sju, så jag gick. Pratade med Jonny undertiden och vi bestämde att han skulle komma hit. Yes!
Så nu sitter jag här väntar på Jonny och tittar på Christine på femman. Jag älskar det programmet! Hon är så störd. :)

Nu är verkligen hösten här. Det regnar, man behöver vantar när man går till bussen på morgonen och man känner att man måste investera i en ny halsduk. Och mössan står högt på önskelistan. och allt detta ska jag inhandl den 4:de oktober! Heja Veronica.

Nej, nu får Jonny komma så vi kan mysa.

"From zero to hero in time flat"

Kommentarer
Postat av: Sandra

SCLURP:D

2008-09-22 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0