Nyklippt och mobilen funkar!

Hej. Dagen har varit bra. Boxning på träningen, toppen! Fick dock två rätt rejäla smällar på ögat av Linnea. Tack för den! Annras så har det varit bra. Klar med arbetet nu, så himla skönt. Och jag är så sur på Frigo. Resturangen som vi äter på. Varför finns det aldrig ( nästan) vegetariska alternativ? Min lunch idag besto av bröd sallad och  4 pannkakor. Pannkakor i all ära, men det är ingen lunch man blir mätt på. Och oftast får jag äta pasta med tomatsås med kikärtor. Mmm, mums...

I alla fall efter skolan åkte jag och klippte mig. är väldigt nöjd, fast bakifrån ser jag ut som en tant! Lite gulligt om man tänker efter på hur gulliga vissa tanter är! Sen åkte vi för att fixa min mobil. Det tog två minuter. Han tog ur minneskortet och satte in det igen. Korkat att inte komma på det själv! Sen körde mamma mig hem!

Nu vill jag äta. För jag är hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0