På gott och ont.

Hejsan. Min dag har varit både bra och dålig. Projektarbetet går bättre än någonsin och min mobil är paj! Jag hatar verkligen min telefon. Nu har all musik och alla bilder försvunnit spårlöst! Jävla skit. Måste ju lämna in den, men det betyder att jag måste vara utan den, kanske länge! Inte så jättekul för mig som verkligen är beroende av min mobil. Jaja..

Nu väntar jag på att min syster ska komma hem så vi kan åka till stan och fika. Mys mys. Undrar var vi ska fika, och vilket betyg min kaka kommer få. :)

Jaja, helgen har varit bra. I söndags blev inte superlyckat först, men sen så sms:a Jonny och sa att han ville träffas för Malm skulle hem. Så han kom till mig vid typ halv sju? Sen bikerridade han hem vid halv 11.Vi gick ut och gick vid halv nio kanske så vi var borta länge! Jag förvirrade nästan bort mig i Helsingborg. Dåligt Veronica, dåligt. Men jag hittade hem och nu mår jag bra. :)

Jonnys cykel är dock elak. Den välte så nu har min söta pojkvän ont i handen. Usch då. Krya på dig. <3

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0