Pain!

Smärta! Ont! I fötterna! Har vabndrat Helsingborg runt med Jeanette och letat frisörer. Hittade tillslut en som verkade bra, och på torsdag klockan halv 4 ska jag sitta i stolen och bli klippt. Skönt. Så nu har jag så ont i mina fötter.

Dagen har varit bra, träningen var superrolig. Fick äntligen fälla Jeanette. Så det var superkul. och Bodil Mårtensson kom till skolan och berättade om sitt författarskap. Superintressant. Måste läsa hennes böcker.  Annars har väl dagen varit bra.

Jonny känner mig alldeles för bra. Sitter och pratar med han på msn, och jag frågade vad han gjorde. Han behövde inte ens fråga samma sak, utan sa dirket att jag sitter och bloggar. Han känner mig för bra..
Saknar han massor! Och i morgon (?) får jag äran att träffa honom! Veronica mycket glad.

Nej, nu är jag hugrig. Nu ska jag tvinga pappa att göra mat till mig!

" I just can´t wait to be king"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0