Polka vagabond!

Bandet igår var helt makalöst bra! Gustav and the seasick sailors! Galet bra. Ladda ner eller köpa skiva? Det är frågan. Ja, dom var jättebra. Lite soft, lite rock härlig mix. Och det var inte sanslöst mycket folk heller. Perfekt sätt att spendera sin fredagkväll på. Träffade även min söta kusin Tim och hans flickvän Mathilda. Kul! Sen blev det nattfika på Mezo. Kom hem vid tolv och var megatrött. Och sen vaknade jag i morse vid typ tidigt för att någon började dammsuga utanför mitt rum! Tack för den! I alla fall så började jag göra ve mig, och nu sitter jag här för att snart åka till väla med min storasyster. Kul. Sen ska jag hem till Jonny för att göra ve mig, och sen ikväll blir det hem till Jocke. Mys! Vet inte rktigt vad jag ska handla, förmodligen inget förutom kanske lite fika och present till Jonny. Sen måste jag spara till Ullared den 4de oktober. Vaknad också upp med en förkylining, satan! Inte det jag behöver nu direkt. Har nyst och snörvlat hela morgonen. Nu ska jag snart bege mig. :) "There´s something sweet, and almost kind"

Kommentarer
Postat av: cajsa

aah, mucho gut!

nästan bud på att köpa skivan faktiskt :D

hade super kul!

2008-09-27 @ 16:23:38
URL: http://cajsaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0