Sweeeeet.

God morgon. I dag är jag glad. :) Dey är jag ioförsig ofta, men idag känner jag glädje i hela kroppen. Ska till kyrkan idag och sjunga. Äntligen har det börjat igen! Och det är bara två dagar tills jag får träffa min söta pojkvän igen!
Min tråkiga hemmakväll blev inte jättetråkig trots allt. Jag ska på middag på måndag, och har fått låna en klänning av min syster, så kvällen igår gick åt att prova alla hennes klänningar och välja ut den perfekta. Det blev en vit, knälång.. jättefin :) Och sen har jag tänkt fråga om jag får låna ett par skor (a). Efter allt klänningprovande tänkte jag sätta på en bra film, men såg att Pirates of the Caribbean på tv4+. Yes säger jag. :) Men jag är ingen vidare nattmänniska, så jag orkade inte se hela. Läste ut min bok i alla fall. "Inte som andra döttrar" av Deborah Spungen. Snälla, läs den. Den är så bra. En sann historia om Nancy Spungen, knarkare och som sedan blir tillsammans med Sid Vicious från Sex Pistols. Så bra.
( Orginaltitlen är " And I don´t  want to live this life")

Bloggar sen när jag kommer hem.
Hang in there. <3

Kommentarer
Postat av: johanna

klart du får låna skor! bara för att du är så söt.

2008-09-07 @ 15:44:13
URL: http://johannapannas.webblogg.se/
Postat av: Gabrielle

DEN vill jag låna av dig! :D

älskar dig <3

2008-09-07 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0