Teatern kom i vägen!

Big no-no! Attans! Jonny kunde inte träffas, Han skulle tydligen på teater, det visste jag dock, men trodde att han skulle det under skoltid. Jaja, nu tyckte jag att jag fick äta lite godsaker, så till min stora glädje hittade jag äppelkaka i kylen. Mums!

Märkte nu att det bara går så otroligt tråkiga tv-program såhär tiditg på eftermiddagen. Va tråkigt. Ska nog leta fram en film ur all flyttröra :)

I morgon åker jag på läger med skolan, kommer hem på fredag. Suck, Vi ska till Söderåsen och gå. Gå gå gå gå och sen ska vi gå lite till. Har verkligen ingen lust alls att följa med, men måste tydligen. Man kan ju hoppas att man vaknar upp i morgon med 40 graders feber. Inte troligt. Men allvarligt, hur roligt är det att vandra i i och för sig väldigt söta gummistövlar, kanske i regn och bara se träd efter träd? Om jag hat tur kanske jag ser en buske. Nä, det kommer nog inte bli en höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0