Unga aktiesparande osv...

Nu har vi precis haft föreläsning av en kille från Unga aktiesparare. Han såg ut att vara 25 och till min stora förvåning var han 18. Och har redan två bilar. Vilken höjdare. Nu är det aktier som gäller! Skolfoto också. Blev väldigt nöjd. Och sen fick jag G på medicinprovet. Överlycklig eftersom bara några få fick godkänt. Heja mig. Annars har dagen varit lite sådär, utan Fie hade den varit förjävlig. :) Nu sitter vi båda här och bloggar. Kolla mycket gärna in hennes. http//www.svarthallon.blogg.se Dagen igår var mycket bra. Mat på Mezo och mysig fika på Espresso House. Det sved i plånboken. Jonny blev glad för sina vantar som han fick. Och jag blev superglad för chokladen och ljuset! Jag har världens bästa pojkvän! <3 I alla fall så är det psykologi som är nästa ämne. Gillar psykologi men nu är jag för trött för att faktiskt använda min hjärna det minsta, så vi får se hur det går. Idag blir dte hem till mamma som gäller. Onsdag, ledig. Mycket skönt. Torsdag, kyrkan med söta små konfirmander Fredag, hem till Jonny. Sova där. Lördag, Ullared med Jonny, teater med Johanna och mormor. Söndag, upp tidigt ska sjunga i Glumslöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0