"Vi är en"

God kväll.
Läste min systers blogg innan och kom på att hon är superrolig. Hon har sånna klockrena kommentarer. Hon är cool. Kom också på att hon flyttar till Norge snart. Det vill inte jag. Jag vill att hon ska vara hemma hos mig, och mata mig med chippe och chocke! Men istället drar hon till Norge och rensar fisk. Dödstrist enligt mig, upplevelse och rikedom enligt henne. Jaja, det är hennes liv, och vilket innebär att om hon bor där länge så blir det att hälsa på henne. I Oslo! Jag vet inte om Oslo toppar Dublin ( för dubbe är faktiskt min absoluta favoritstad) men det får jag ta reda på. Ska bli spännande att se hur hon får det i Norge.

När jag tänker på Johanna kommer en låt från lejonkungen 2 upp i huvudet. "Vi är en" Den är superfin, precis som Johanna.

Nu är det vänner.

"I can show you the world"

Kommentarer
Postat av: johanna

gud vad fint du skriver om mig, jag börjar nästan gråta. på riktigt! förlåt om jag lät lite sur innan i telefonen, det är ju inte ditt fel. JAG ÄLSKAR DIG! du är bäst och finast och snyggast och jag kommer sakna dig supermkt när jag är i norge. XOXO

2008-09-23 @ 21:11:19
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0