Behöver du hjälp?

Är du fattig? Var bara lugn, vi skänker dig.. ett par stilettklackar! Grattis!
Sjukt! Tyra Banks har alltid verkat vara en vettig kvinna men hallå? Vad hände? Idag på The Tyra Banks Show, så handlade det om kvinnor som har det dåligt ställt, så Tyra, Liegthon Meester ( Blair i Gossip Girl) och massa andra kändisar skulle skänka stilettklackar till de behövande kvinnorna. Det funkar nog.

Idag väckte mamma mi klockan tio. Hon ringde, men det var inte föräns hon la på som jag faktiskt fattade att telefonen ringde. Hade legat vaken ett tag och inte fattat att det var telefonen som lät. Sen gick jag upp och gjorde pannkakor till frukost. Det var gott. Sen gjorde jag inte så mycket, tvättade lite, duschade.Sen vid 5 åke jag in till stan för att träffa Fie. Vi gick lite i affärer först, men sen drog vi vidare till gröningen för att bara sitta och snacka. Mys :) Kom hem vid lite efter 7, det var så kallt i stan. Jag slapp betala på bussen, gött :D

Hemma nu, pratar med älskling på msn. Saknar honom <3 Du har inget val, vi ska träffas i morgon :*

Jag ska se efterlyst ikväll. En serievåldtäktsman i Helsingborg. Gaaahhh! Jag bor ju där! Helt sjukt! Nu vågar jag inte gå ut. Jaha, så ni vet så kommer jag sitta isolerad på mitt rum tills jag dör. Ni kommer få följa mitt otroligt spännande liv genom bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0