Det finns inte i min värld!

För mig så ska det vara så att när jag loggar in på datorn, kopplar upp intenet är Blondinbella den första sidan jag gå in på. Har alltid varit så ( ja, det började ju när jag upptäckte hennes blogg) Men nu de senaste dagarna har den inte fungerat. Har inte fattat varför men inte tänkt så mycket på det. Och nu har jag precis läst en annan blogg, och där står att Blondinbellas blogg blivit nerlagd.  NERLAGD?! Vad menas med detta?? Jag är helt förstörd!

Hej i alla fall. Nu har detta förstört min dag. Typpe. Men jag ska försöka göra så bra av den som möjligt. Ska ju träffa Johanna en runda sen när hon vaknat. Hon hade inflyttnngsfest igår, så ja. Jag förväntar mig inte att hon ringer inom en snar framtid.
Sen ska jag träffa älskling :D:D Äntligen!! Saknar dig :*
Sen ska vi bege oss till Henke. Det ska bli kul :D

Nu ska jag sura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0