Förlåt.

Men detta kommer bli ett sjukt klagoinlägg!

Hej. Först vill jag bara säga att små pojkar som inte kommit i målbottet ännu borde sitta inlåsta i en mörk källare och inte komma ut föräns de är i målbrottet. Och de borde förbjudas från HIF-matcher. Jag gick hem med en kompis som heter Tinnitus!

Folk som enbart tänker på sig själva, och faktiskt tror att det är en bra sak, borde också låsas in och inte komma ut förän de är vuxna nog att leva bland folk. Jag tänker inte uppge bloggadresser eller namn, men förfan, ett skott i pannan så kanske ni förstår!!

Göteborgare som är elaka bara för att jag råkar vara helsingborgare. Förlåt mig, det var faktiskt inte jag som gjorde att HIF vann. Där fick ni!

Och kan någon som designa bloggar höra av sig till mig? Skulle behöva hjälp :) Tack!

Och för att säga något positivt, så vill jag bara säga att jag har haft det superbra med min älskling nu i flera dagar. Längtar tills torsdag. Jag älskar dig <3

Och jag vet äntlgen vad jag ska köpa till honom i 18års present! :D 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0