Frisk!

Eller, ja, nästan. Var i skolan i alla fall. Hosta och förkyningen sitter i. Skolan var helt okej. Hade samhälle och konst. Sen gick jag i stan med Fie, köpte duschkräm och trosor. Fint. Sen träffade vi Becci och Roon. Vi fikade snabbt på Espresso House sen tog dom bussen till farliga Bårslöv. Jag som bor tio minuter från stan tog bussen. Det är inte långt att gå, bara jobbigt. Hur jag än gör måste jag gå upp för en satans massa trappor. Jag tränar 4 dagar i veckan, detta borde jag få unna mig. Satte i gång mina nerladdningar ( jag vet att det är olagligt nu, men om jag redan börjat ladda ner för någr dagar sen, kan jag väl få dom klara och sen sluta?)

Var på fotboll med mamma innan. Stattena - Djurgården. Bra start för lilla Helsingborgslaget. Förlust med 7-0.
Lyckades dock fjäska till mig biljetter till HIF till mig och älskling nu på måndag. :D Tack mamma :*

Är lagom trött nu. Ska sova efter reys anatomy. Men 22.25 är det Girls at the playboy mansion, jag måste nästan se det! Jag saknar lilla Holly. Enligt mig är hon den snyggaste, Kendra ser ut som en man. En transvestit. Men jag vet inte o jag orkar vara uppe så länge. Vi får se.

Nu ska jag läsa lte bloggar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0