Host host, rättelse!

Ni som läser min söta  vän Fies blogg (www.svarthallon.blogg.se) vet att hon ska på Green Day i Globen. Rättelse om jag får be! Det är nämligen så att jag, Fie och hennes vän Charlotte ska på GD i Köpenhamn:D:D Oh vad jag älskar Green day! Har lyssnat på dem sen sexan. Då fick jag deras Bullet in a Bible när jag fyllde år :D Yes! oh va kul :D

Idag ska jag till Torekov med min älskling! Jag älskar att vara i Torekov. Vi åker ikväll, så vi får väl se vad som händer. Kommer hem på söndag. <3

Idag har hag redan varit aktiv. Jag har redan hunnit slänga in, inte bara en utan TVÅ maskiner tvätt. Jag märkte i typ förrgår att jag hade kris med både trosor och strumpor. Lyckat..

Så om några minuter ska jag ner i källaren och hänga tvätten sen ska jag duscha och lite så sen springa ner i stan och impuls köpa ett par ballerinas. Jag känner inte för att gå runt i vita ( numera gråa) tygskor med sprucken sula i sommar. Suck..

Så, nu ska jag smsa älskling, sen ska jag hänga tvätt.

Puss :D

Kommentarer
Postat av: Fie <3

Host host, rättelse igen! DU SKA INTE ENS MED! :(

2009-05-05 @ 19:33:11
Postat av: johanna

det är faktiskt inte impulsshopping om man planerar att göra det.

2009-05-06 @ 23:25:38
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0