Nu är det jul i stugan.

Haha, ja hos mig är det. Jag har precis slagit in älsklings 18års present.. med julpappaer. Vi hade inget annat hemma.

Min söta älskling har sovit här hela helgen, supermys. Nu är han hemma. Det känns helt tomt i rummet nu. Igen älskling som ligger i min säng och filmar mig upp i näsan. Oh vad jag älskar honom! Min, bara min älskling<3

Jag har varit effektiv idag. Gick hem till Johanna för att hämta en klänning sen tog jag bussen hem.
I morgon ska jag vara superfin på älsklings släktkalas. Och vi ska äta äcklig tårta. Det är nämligen så att Jonny älskar marräng och jag hatar det. Men eftersom det är hans födelsedag så bir det Snövittårta.

Nu ska jag städa -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0