Nyklassicism

suger. Det är så tråkigt. Och jag förstår knappt hälften av ne.se faktan jag hittade. Och vad betyder syfte? Oh, vill bara lägga mig ner och dö nu!

I alla fall, i skolan idag hade vi föreläsning av en kille som cyklar från Stockholm till Lissabon för att det är kul. Nej, men han och en kompis ska föreläsa om miljön och så vidare. Hele okej. Så nu ska jag köpa en fin rosa cykel och cykla runt i vackra helsingborg :D Fint. Hade sen andra lektioner som var tråkiga.

Nej, jag måste plugga. Men jag förstår mig inte på nyklassicsim. Oh! Störigt.

Men i mogon ska jag först till Väla med Fie och kolla på en klänning och hämta min älsklings 18års present och sen träffa älskling. Jag saknar honom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0