Söndagar..

är ingen bra dag. Det är sista dagen på helgen, och partysize chipspåsen är slut och 1.5 liters fantan är slut. Jag skyller på en viss Herr Larsson. Liksom, på söndagar är mitt sötsug som störst, och är godiset slut. Och hasselnötter hjälper inte!

Nu börjar Supernatural.. Ska jag se det, eller bara stänga av tv:n? Jag måset håla mig vaken till midnatt. Jag ska vara den första som gratulerar min älskling på hans 18års dag.
Men vafan, sjlävklart handlar avsnittet om halloween, den högtid jag fruktar mest eftersom det är mörkt hela tiden och det är spöken vart man än vänder sig. Nej det är dags att byta kanal. Grannfejden lockar.. Varför är det så att i Grannfejden så är det alltid en som ska leka ängel? Båda gör fel. Oh vad jag stör mig på detta skitprogram.
Jag bytade kanal. Herre på täppan..

Och till  min stora sorg dog Hello Kitty för några dagar sedan. Begravningen skedde genast på Knutpunkten.. Jag sörjer.

Nu ska jag borsta tänderna, lägga fram kläder tills i morgon, fixä träningskläder, lägg mig ner, läsa lite, förhoppningsvis är klockan 12 då så jag kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0