Dam dam dadam, dam dam dadam ( brudmarsch)

Oh ja, Jonny friade förra vecken. Dock med en plastring från en automat, men ändå. Jag antar att det är nu man förstår att "det är tanken som räknas". Jag tyckte det var gulligt. Nu börjar den dock tappa sin guldfärg och jag får gröna ringar på fingret.

Jag var ¨på Liseberg igår. Jätteroligt! Jonny vann en stor anka och två kilo Gaisha till mig. Dcok delade vi på chokladen, så ett kilo mumsigt choklad. Perfekt för min laktosmage.
Jag åkte Kanonen. Jag vågade titta genom hela, men jag åker den aldrig mer. Mina ben satt helt fast, men överkroppen rörde sig och jag slog i byglen och sätet hela tiden. Jag hade ont sen..
För övrig var dagen mycket bra :D Tack pälskis :* <3

Nu har vi ätit mat och tittar på tv. Snart är det Sex uducation, ska bli spännande.

Vi har också varit duktigt och tagit oss ner till stranden innan idag och solade någon timme. Skönt med lite värme igen.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

DU FÅR INTE ÄTA CHOKLAD!!!! FY DIG :P HAHAHAH

2009-08-05 @ 23:45:34
URL: http://gabriellecigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0